Стълбовете на бъдещото SEO

Стълбовете на бъдещото SEO

By Admin → 14 октомрви 2016
SEO извървя дълъг път от това всичко да зависи от добрия on-page, осигуряването на линкове и създаване на релевантно съдържание. Напоследък все по-често се споменават термините брандинг, нови начини за линк билдинг и маркетинг чрез съдържание...

Голяма част от методите на съвременната оптимизация на сайтове включва брадиране, споменавания на бранда, налагане и отвърждаване на марката. Внимателно проучване на търсените ключови думи и изграждане на съдържание около и за тях.
За сега обаче, все още хипер връзките, ключовите думи, съдържанието и on-site (вътрешната) оптимизация си остават стълбовете на сегашното seo, то нека да видим какви най-вероятно ще са бъдещите основи на оптимизационния процес:

1. RankBrain


Въпреки че, RankBrain е третия по важност ранкинг фактор, то той за сега си остава и най-неразбрания. Спекулациите и различните мнения по въпроса не секват.

Всъщност ние имаме някаква представа за това, което не прави RankBrain. Според Гари Илйес и Андрей Липацев от Google, RankBrain не действа на вашия линк профил, качеството на съдържанието или честотата на кликване. Алгоритъма само се опитва да тълкува по-добре заявките и да ги обвърже с подходящо съдържание на страницата.

И тъй като Google може да направи това, което прави най-добре с по-малко човешка намеса, лидерите от индустрията единодушно се съгласиха, че това е правилния път за по-значими и точни резултати. Така че не беше изненада, когато по-рано тази година, Джеф Дийн разкри, че RankBrain сега обработва всяка една заявка от Google търсенето (това са най-малко 63 000 на секунда).

Бъдещето вече се случва сега!

2. Accelerated Mobile Pages (AMP)


През февруари 2016 г., Google интегрира резултати от нейния проект Ускорени Мобилни Страници в резултатите от търсенето, под формата на "Най-добрите истории" в мобилните резултати. Шест месеца по-късно, Google започна да показва линкове към страници с AMP в основните органични резултати от търсенето.

Днес, Google разполага със 150 милиона индексирани AMP документа в своя индекс и, окуражен от масовото въвеждане извън издателската индустрия (включително eBay и Bing), току-що обяви, че потребителите, които търсят през мобилни устройства ще бъдат насочени към съответните AMP страници, дори ако съществува приложение, което е еквивалент на страницата.

Въпреки това, средният потребител на Google едва ли знае значението на резултат AMP все още. В неформално проучване, проведено от Глен Габе, само 3 от 44 респонденти биха могли правилно да определят за какво служи иконата на AMP в SERP-а. И те ясно предпочитат "за мобилни устройства" етикета пред загадъчения "AMP" резултат, графично изобразен като мълния.

AMP изследване

Това означава, че решението на Гугъл е продиктувано в съответствие с тяхната цел за глобално интернет и мобилно господство, и те ще налагат своя продукт със зъби и нокти, независимо дали това ви харесва или не...

3. Граф на знанието и обогатени отговори


Графа на Знанието на Google, който стартира през 2012 г., е бавен, но сигурен опит да се "организира световната информация и да се направи универсално достъпна", в съответствие с тяхната мисия.

Обикновено, елементите на „Графа на знанието” са под формата на кутиики на структурирана информация с линкове към авторитетни източници (не винаги, обаче). Стандартните формати включват „Панел на знанието” се показват от дясната страна на SERP-а и answer box, показана на върха на другите органични резултати.

Броят на заявки, които показват готови отговори в тези формати продължава да расте с неотслабваща сила, като са показани текущите проучвания по въпроса на Stone Temple Consulting. В момента около 40 процента от заявките са показване на "обогатени отговори", които са с включени откъси, но не и „Панели на знанието”.
Граф на знанието

Бранд мениджъри и търговци все повече търсят начини как да контролират впечатленията, отзивите и заявките, които хората имат за тях. Движейки се напред, един от най-ефективните начини да направите това, е да се опитате да повлияете на Google и това, което той знае за вас.

4. Алгоритми за наказания, работещи в реално време


Гугъл най-накрая обявиха, че за последен път излиза ъпдейт на Пингвина, защото той вече ще работи в реално време. Няколко месеца по-рано, Google също интегрира Panda в своя основен алгоритъм (макар че за разлика от Penguin, тя не се актуализира в реално време).

Модела е съвсем ясен тук. Google искат да решат веднъж завинаги проблемите със спама, дублираното и нискокачественото съдържание, като интегрират алгоритмите, които отговарят за това и автоматизират процеса.

Това е един много положителен знак за собствениците на сайтове - почистване на нежелана поща, лоши препратки и ще се отървем от нискокачественото съдържание, което ще донесе бързи и вече (само) полезни резултати.

Източник: http://searchengineland.com/