6 стъпки за поддържане на сайта ви в добра форма

6 стъпки за поддържане на сайта ви в добра форма

By Admin → 15 октомрви 2016

Когато започвате да тренирате по фитнес план, вие можете да се насладите на плодовте на труда си когато найстина сте отдадени дългосрочно и следвате хубава и професионална програма. Същото е и с уеб сайтовете. Първоначалното им пускане е само първата стъпка и в последствие бихте могли да се надявате на трафик и добро класиране в Google, само чрез постоянна и усърдна работа. Направете жертва, за да държите сайта си във форма и запомнете, бавно и спокойно победете в състезанието - дори и в уеб маркетирането.

1. Издръжливост

маркетинг чрез съдържание

Направете дългосрочен ангажимент за SEO, като създавате уникално, значимо и полезно уеб съдържание поне веднъж в седмицата. Целете се в качествени блог постове, видеа, услуги или продукти и ще започенете да виждате осезаемо подобрение на вашите резултати.

2. Гъвкавост

социално-медиен маркетинг

Намерете вашата аудитория и подобрете SEО-то чрез беклинкове от различни източници като Twitter, LinkedIn и Google +. Връзките от социалните мрежи не влияят директно на ранкването, но могат да окажат силно индиректно влияние, чрез подобряване на статистиките от потребителското поведение, само ако маркетирате пред правилната аудитория.

3. Повторение

имейл маркетинг

Точно както в упражнение, не можете да маркетирате сайта си един път и да очаквате да се случат чудеса. Трябва да работите за това постоянно. Използвайте имейл кампания за да държите името на бранда си пред лицето на сегашните и потенциални клиенти, като това ще затвърди вашето име и авторитет в индустрията, и ще насочи читателите към сайта ви.

4. Сила

онлайн реклама

Спечелете нови потенциални клиенти и читатели чрез онлайн кампании. Adwords кампании, нейтив реклами, социални постове и нови, креативни и интересни начини могат да създадът осезаеми подобрения в посещаемостта.

5. Разнообразие

традиционен маркетинг

Традиционните маркетингови действия също са добра идея за израстване на вашият бранд. Директни имейли, публикации, ивенти, бюлетини, радио и телевизионни реклами може значително да подобрят вашите резултати.

6. Измерване

анализи

Поставете си реалистични цели и ги проверявайте на месечна основа. Анализирайте възвръщаемостта на вашата маркетингова инвестиция, за да разберете и кое точно ви е помогнало за добрите резултати. Точно както при физическите упражнения може да мине време докато изваете желаното тяло, но не се отчаивайте ако не видите моментално увеличение на трафика. Упоритата работа се отплаща, само бъдете търпеливи.

Създаването на успешен сайт е маратон а не спринт

Success

Продължавайте да добавяте ценно съдържание към сайта си, пращайте бюлетин регулярно и напомняйте за вашият бранд често в тематичните и в големите медии. Създавайте програма, която е точно за вас, съобразена с нуждите на вашия бизнес, сила и умения, и се уверете, че маркетинговите ви планове са в съответствие с бюджета-време и пари.

Отделете си време за тази маркетингова стратегия, намерете си парньор, който да сподели част от товара ви, ако имате нужда. Поставете си ясни цели, поемете ангажимент, за да работите здраво по вашият сайт, и измервайте успеха си, за да ви държи на пистата.

И разбира се дишайте спокойно: вашата уеб сайт тренировка не трябва да бъде напрегната за да бъде ефективна, просто работете здраво и постоянно и ще видите добрите резултати ... и в някакъв момент дори можете да започнете да се наслаждавате на работата си...